I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 4 September 2011

7 Syawal...

Assalamualaikum...
Hurm akhirnya aku ada kat shah alam jugak..malam tadi jugak aku balik coz encik boyfie tak nak layan aku balik hari isnin,penat aku bagi hint tak nak balik tapi dia still nak hantar aku malam tadi juagk..penat giler badan beb, penat pegi keluang tak habis lagi bertambah dengan penat nak kemas barang and nak kne cabut pegi bustand lagi..Fuhh..
Tapi ada satu pekara paling best jadi malam tadi.Haha..lastly dapat jugak tengok muke dia risaw giler..Mana tak nyer tengah-tengah dok tunggu bus boleh lak aku muntah-muntah. Nasib baik time tue aku dah bukak pintu kereta..huhu..Tengah-tengah sibuk muntah tue boleh lagi aku berdoa dalam hati "mintak-mintak lah dia ajak aku balik rumah semula" huhu.. Tapi hampeh, lastly aku kene naik bus jugak.. Hurm sedih siot.. Teringgat muke risaw mum.. Miss you so much mum.. Tapi tak per jumaat nie aku balik lagi,aku nak peluk mum puas-puas..hehe..And now..Ready untuk menghadapi tekanan petang nie.. Time untuk aku balun tido.. Morning alls.. ZZzzzZZZzzz.. (-.-)

No comments:

Post a Comment