I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 13 September 2011

speechless Wednesday..

Selamat pagi semua..hurm hari ni aq rasa sedih sangat-sangat..tak tau nape..Hurrmm..Maybe aku sedih sebab:
1. Aku rindu sangat-sangat kat boyfie aku si Hairul Faziz..(hhuuuaarrgghh..aku nak jumpe dia)
2. Aku risau and rindu sangat-sangat kat adik aku si Nurizzati and my Mom..(camna lah keadaan dorang kat sana)
3. Aku rasa cam tak nak keje sebab tak tahan kena Marah jer..(cam nak kena heart attack tak lama lagi)
4. Aku rasa cam nak balik Johor hari nie jerk..(duduk kat johor selama-lamanya)
5. Aku rasa cam nak berhenti belajar..(aku nak ddk johor jage family aku)


Hurm mybe sebab semua ni kot aku rasa sedih and tertekan sangat-sangat..nak buat pape pun aku tak ada semangat..Tolonglah kembalikan semangat aku semula.. )=

No comments:

Post a Comment