I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 6 September 2011

Keadaan Makin Membimbangkan..

Assalammualaikum semua..
Okey walaupun penat baru balik dari keja belum habis tapi aku ada sesuatu nak diluahkan..Hurrmm..keadaan my sis makin membimbangkan..Tengah hari tadi my uda call,aku pun tanya update tebaru pasal adik aku..
Doktor buat ECO siang tadi untuk check keadaan jantung dia.Doktor cakap jantung dia makin lemah, jantung dia dah overload,darah yang keluar tak cukup so badan dia kekurangan oksigen..Tapi jantung dia masih bekerja keras untuk mengepam darah tu..Tapi....Doktor cakap takut jantung dia penat and dah tak nak bekerja lagi...Ya Allah..aku rasa gelap sekejap dunia aku nie..Aku risaw..terlalu-lalu risau tentang dia..Ya Allah selamatkan lah adik aku..My uda cakap yang paling sedih bila dia buat muka selamba jer,dia tak nak buat kita orang sedih.Ya Allah aku tak dapat bayangkan macam mana dia boleh tahan semua tu..Hurm aku buat keputusan untuk balik Johor esok, tak per lah aku akan ganti cuti yang aku ambik ni time cuti sem nanti,tak ada apa yang lebih penting selain adik aku sekarang nie..My mum pun tak berapa sihat sangat..Harapkan kakak aku jer sekarang nie..Hurm adik..Be strong okey my dear..esok andak sampai..andak jaga adik ok..
Adik sabar taw...Doakan kesihatan adik saya okey..

No comments:

Post a Comment